ELVIIRASHOP VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
Verkkokaupan tuotteita myy Hoitola Serafiina, y-tunnus 2459248-5, ALV-tunnus FI24592485. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella sekä osaan EU-maista. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle tulli- ja arvonlisäverokiemuroista johtuen.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.elviirashop.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
MAKSUPALVELUTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
CHECKOUT FINLAND OY
Y-tunnus: 2196606-6
Postiosoite: PL 308, 00013 OP
Kotipaikka: Helsinki
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@checkout.fi
Asiakaspalvelu: 0800 552 010
TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT
Keräämme ja postitamme tuotteita kaksi kertaa viikossa. Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-4 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana. Toimituskulut ovat:
Postipaketti - 6,90 eur
Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot.
PALAUTUSEHDOT
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautuksen maksaa asiakas. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee tai vaihtoehtoisesti kopion paketin mukana tulleesta lähetteestä.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta Elviirashopille. Virheilmoituksen saatuamme neuvottelemme asiakkaan kanssa sopivasta ratkaisusta.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi.
Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.
NOUTAMATTA JÄTETTY TILAUS
Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.
Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin Elviirashopille 20,00€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).
TIETOSUOJA
Hoitola Serafiina käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kerättävät tiedot ja käyttötavat on kuvattu erillisessä rekisteriselosteessa https://www.elviirashop.fi/tietosuojakaytanto/
Elviirashopin verkkosivujen ja asiakkaan välillä on suojattu yhteys. Maksuvaiheessa asiakas siirtyy ulkopuolisen maksunvälittäjän sivulle, joka vastaa oman palvelunsa tietosuojasta. Elviirashopin sivujen ja maksunvälittäjän sivujen välillä siirretään salatun yhteyden kautta tilauksen tiedot sekä maksutapojen yhteydessä kuvatut asiakastiedot.
TUOTEVASTUU JA VAHINGONKORVAUKSET
Pyrimme aina myymään virheettömiä tuotteita, mutta toisinaan voi mukaan eksyä maanantaikappale. Kannamme yhdessä tavarantoimittajiemme kanssa lain mukaisen vastuun virheistä ja tuotteen aiheuttamista vahingoista. Virhetapauksissa pyrimme aina ensin ratkaisemaan ongelmat yhdessä asiakkaan kanssa.
TOIMITUSEHTOJEN MUUTTAMINEN
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
SOVELLETTAVA LAKI JA ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN
Elviirashopin ja asiakkaan välisessä sopimussuhteessa sovelletaan Suomen lakia.
Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).